منشور اخلاقی
شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس

 

 

اصول اخلاقی شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس

اصل 1- اخلاق تجاری

* توجه و پایبندی راسخ به صداقت، درست کاری، احترام و اخلاق کسب و کار.

* توسعه نظم و انضباط، وجدان کاری و اعتماد به نفس.

* هم سویی با قوانین حاکم بر کشور، حفظ و ایجاد استانداردهای اخلاقی و اجتماعی.

* توجه به ارائه خدمات با کیفیت برتر، حتی در جهت تعالی شرکت های رقیب.

* اشتغال زایی و مشارکت در بهبود وضعیت اقتصادی کشور.

* تأکید بر فرهنگ مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع، رعایت اخلاق حرفه ای و برخورداری از روحیه نقادی و نقد پذیری.

* توجه به شایسته سالاری و حمایت از رشد فردی و حرفه ای.

 

اصل 2- تعهد کارکنان در قبال شرکت

* در مقام خدمت خلق و خوی نیکو و گشاده رویی، نهایت ادب، تواضع و دقت در انجام وظایف محوله، احترام به قوانین و ضوابط سازمانی و رعایت آن در عمل و اولویت می باشد.

* رعایت کامل نظم و انضباط، آراستگی ظاهری و باطنی و شکیبایی در کار.

* پایبندی به صداقت و درستی، انصاف، فرهنگ کار گروهی، خودباوری، آموزش پذیری و ارتقاء سطح علمی و رفتاری.

* تعهد و پایبندی بر تعلقات سازمانی و احترام به همکاران در جهت ایجاد محیطی سالم و پویا.

* حفظ اسرار سازمان و عدم ارائه اطلاعات محرمانه به دیگران.

* داشتن وجدان کاری و بکارگیری تمام سعی و توان خود در انجام وظایف محوله.

* عدم تبعیض (نژادی، قومی، خویشاوندی، مذهبی، جنسی).

* حفظ حریم شخصی و آزادی دیگران.

 

اصل 3- پاسخگویی به مشتریان

* پاسخگویی صادقانه، وقت شناسی، تعهد و دقت در ارائه خدمات مطلوب و صریح و توام با احترام و رضایت مشتری.

* امانت داری، صداقت، تواضع و مسئولیت پذیری در قبال مشتری.

* فراهم آوردن امکانات آرامش خاطر مشتری، انجام به موقع امور و جلوگیری از اتلاف وقت آنان.

 

اصل 4- رفتار غیر تبعیض آمیز

* تأکید بر معیار اصلی پیشرفت حرفه ای کارمندان، قابلیت و توانمندی، دانش و تجربه آنان در انجام وظایف، احساس مسئولیت و میزان وابستگی و علاقمندی.

 

اصل 5- حفاظت از اطلاعات و دارایی های شرکت

* حفاظت از تمام اطلاعات موجود در شرکت.

* پیگیری قانونی در صورت هرگونه تخلف یا اقدامات غیر قانونی.

 

اصل 6- خط مشی اخلاقی مدیران در قبال کارکنان و بالعکس

* تأکید بر آموزش و ارتقاء سطح دانش و توانمندی های همکاران، فرصت ارتقاء شغلی، تأمین رفاه، برخورداری از حقوق عادلانه و مکفی، نظام عادلانه پاداش، سعی در آسان بودن ارتباطات سازمانی، شایسته سالاری.

* ارائه مشاوره و راه حل های متفاوت جهت ارتقاء سطح عملکرد کارکنان و ارائه خدمات به مشتریان.

* پیگیری انطباق رفتار کارکنان با این منشور.

* توجه به کرامت انسانی، انگیزه، اشتیاق و سلامت جسم و روح کارکنان به عنوان با ارزش ترین سرمایه های شرکت.

* خودداری از تهمت، غیبت، نشر شایعات و رعایت اصول اخلاقی و اسلامی در شرکت.

 

اصل 7- خط مشی اخلاقی در برابر رقبا

* آبادگران از پایه های اصلی رشد و توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور می باشند، بدین لحاظ تعالی شرکتها و پیشرفت جامعه در گروه رقابتی سالم و اخلاقی است.

* با تفکر نوآورانه، دانش گرایانه و مدیریت اثر بخش و تعاملی سازنده و در چهارچوب قانون با رقبا با حفظ حقوق مشتریان پایبند هستیم.

* توسعه فرهنگ رقابت، حفظ کرامت انسانی رقبا و پرهیز از هرگونه رفتار ناروا، تعهد حرفه ای و مشی اخلاقی ماست.

* پرهیز از هرگونه ارتباط کاری با منابع انسانی رقبا و پرهیز از دستیابی به اطلاعات محرمانه آنها تعامل حرفه ای است.

* پذیرش بزرگوارانه موفقیت هم صنفان در رقابت و پرهیز از هرگونه اقدام غیر اخلاقی برای حذف ایشان از عرصه جز اصول اخلاقی ماست.

 

اصل 8- خط مشی در برابر پیمانکاران دست دوم و تأمین کنندگان

* با تأمین کنندگان و پیمانکاران دست دوم رابطه ای پایدار مبتنی بر اعتماد، شفافیت و احترام متقابل ایجاد نموده و این همکاری را ارج می نهیم.

* برقراری رابطه ای صریح، صادقانه با احترام اصیل با پیمانکاران دست دوم و تأمین کنندگان از اصول اخلاقی ماست.

* رعایت انصاف در عقد قرارداد و تعهد به اجرای مفاد قرارداد و پرداخت به موقع مطالبات آنها مشی اخلاقی ماست.

* ایجاد امنیت فکری، خیرخواهی، توسعه قابلیت ها و ارتقاء توانمندی ها و حمایت از جایگاه حرفه ای پیمانکاران دست دوم و تأمین کنندگان تعهد اخلاقی ماست.

* در مورد آنچه از اموال و منابع انسانی و مالکیت معنوی پیمانکاران دست دوم و تأمین کنندگان در اختیار ماست امانت داریم.

* قدردانی از حسن همکاری پیمانکاران دست دوم و تأمین کنندگان یکی از ارزشهای اخلاقی ماست.

 

اصل 9- خط مشی اخلاقی در برابر حفظ محیط زیست

* منابع طبیعی و محیط زیست را نعمتی محدود می دانیم و با بهره گیری اندیشمندانه از آنها از هرگونه اسراف، تباهی، زیاده طلبی و زیان رسانی پرهیز کنیم و به رعایت قناعت و احترام به حق مردم و نسل آینده پایبندیم.

* پایبندی به استانداردهای زیست محیطی با بهره جستن از سیستم ها و تجهیزات دوستدار محیط زیست و همکاری مستمر با سازمانهای مرتبط با محیط زیست مسئولیت حرفه ای و اخلاقی ماست.

* آموزش و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست به منابع انسانی شرکت و پیمانکاران دست دوم، وجه اهتمام ماست.

* پیامدهای زیست محیطی عملکرد سازمان خود را با رعایت استانداردها و الزامات قانونی یا فراتر از آنها به حداقل ممکن می رسانیم.

 

اصل 10- خط مشی اخلاقی در برابر سهامداران

* سهامداران اعتبار و مالکان سازمان ما هستند و توجه به حقوق مادی و معنوی ایشان در چهارچوب قوانین و ایجاد فرصت برای خدمت به جامعه، تجلی مهارتهای حرفه ای ماست.

* با پایبندی به مصوبات مجمع عمومی و مالکیت مؤثر سازمانی شامل شفافیت عملکرد حسابرسی مستقل، گزارش دهی به موقع و پاسخگویی به مدیران و رعایت حقوق صاحبان سرمایه موجبات اطمینان آنان را فراهم می سازیم.

* توسعه قابلیت ها و توانمند سازی منابع انسانی و شایسته سالاری شرط امانتداری نسبت به سرمایه سهامداران است.

* حفظ اطلاعات سهامداران حقیقی و حقوقی جزء مرام اخلاقی ماست.

 

 

اطلاعات تماس

آدرس دفتر مرکزی: استان تهران،شهرستان پردیس، بخش بومهن، شهر جدید پردیس، فاز۳، خیابان معلم، خیابان دهخدا پلاک ۰، طبقه همکف، کد پستی: ۱۶۵۷۱۹۳۳۸۷

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس

تلفن : ۷۶۲۷۶۰۰۱-۰۲۱

پست الکترونیک :pardis@maskanco.ir