جهت گیریهای کلی
سازمانی از سوی شرکت هلدینگ که بخشی از اسناد استراتژیک سازمان محسوب شده ، نشان
دهنده جهت حرکت سازمان می باشدو از این طریق فرایند تدوین ارکان جهت ساز طرح ریزی
می شود.
ابعاد بیانیه مأموریت
سازمان از نگاه شرکت مادر
محصول
|
مسکن (انبوهسازی)، شهرکسازی (از
جمله آماده سازی زمین)، ساختمان (غیرمسکونی، صنعتی و ...)، خدمات فنی و مهندسی،
خدمات مالی و سرمایهگذاری
|
بازار
|
کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی متقاضی
واحدها و مجتمعهای مسکونی؛ کلیة مشتریان حقیقی و حقوقی متقاضی ابنیة غیرمسکونی
و پروژههای ساختمانی؛ و بازارهای سرمایهگذاری مستقل از بخش مسکن
|
جغرافیا
|
حضور فعال در بخش مسکن استانها یا
شهرهای منتخب؛ حضور موردی در بخش مسکن سایر استانها یا شهرهای کشور؛ و حضور
اقتضائی در بازار ساختمان کشور و بازارهای پررونق و قابل رقابت خارج از کشور
|
کمیته رهبری و
استراتژی پس از مطالعات و در نظر داشتن کلیه اسناد بالا دستی ، فضای حاکم به کسب
وکار و مراحل تدوین استراتژی ، با خبرگی افراد بیانیه های ارکان جهت ساز را از
طریق رویکردی ساختار یافته ، بشرح ذیل تعریف و تدوین نموده اند.
بیانیه ماموریت :
- توسعه سهم بازار داخلی از طریق سرمایهگذاری
و ارائه خدمات باکیفیت در حوزههای انبوه سازی، شهرک سازی، ساخت واحدهای
تجاری، اداری، فرهنگی و تفریحی.
- ایجاد ارزش از طریق تامین رضایت مشتریان
، سهامداران و ذینفعان کلیدی شرکت.
- بهرهمندی از کارکنان توانمند و دانش محور به منظور بکارگیری فنآوریهای
کارآمد و پایدار.
بیانیه چشم انداز:
پیشتازی در توسعه صنعت ساختمان با
حضور فعال در بازارهای مطلوب داخلی و خارجی به عنوان یک شرکت پیشرو با مزیتهای
رقابتی در حوزههای انبوه سازی و ارائه خدمات برتر فنی مهندسی.
ارزش های سازمانی
:
- ارائه محصول با کیفیت و ماندگار