برگزاری نخستین جلسه بررسی عملکرد کارگاه‌های اجرایی با حضور مدیر عامل ثپردیس

با حضور عوامل اجرایی کارگاه‌های شرکت در شهر جدید پردیس، روند احداث پروژه‌های فعال در این شهر ‌ بررسی و دستورات لازم جهت تسریع در عملیات اجرایی ارایه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس،  دکتر رسول قربان نژاد مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در راستای بررسی وضعیت پروژه‌های شرکت در شهر جدید پردیس با معاونان، مدیران فنی و اجرایی و عوامل اجرایی کارگاه‌ها جلسه‌ای تشکیل داد. این جلسه که 11 تیر ماه 1402 در اتاق جلسات مدیرعامل برگزار گردید معاونان، مدیران فنی و عوامل اجرایی هر یک به تشریح وضعیت روز پروژه‌ها پرداختند

پس از صحبت‌های حاضرین دکتر قربان نژاد در سخنانی انتظارات خود را از مجموعه عوامل اجرایی شرکت عنوان کرد و گفت با عنایت به برنامه‌ی زمان‌بندی ارایه شده توسط هلدینگ و همچنین برنامه‌ی زمان بندی پیمانکاران لزوم پیگیری و رسیدن به وضعیت مطلوب را خواستار شد.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید جلسات بررسی عملکرد کارگاه‌های اجرایی هر دو هفته یکبار با حضور مدیر عامل پردیس برگزار گردد.


جلسه فنی
جلسه فنی

۲۵ تیر ۱۴۰۲ ۱۵:۵۲

اطلاعات تماس

آدرس دفتر مرکزی: استان تهران،شهرستان پردیس، بخش بومهن، شهر جدید پردیس، فاز۳، خیابان معلم، خیابان دهخدا پلاک ۰، طبقه همکف، کد پستی: ۱۶۵۷۱۹۳۳۸۷

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس

تلفن : ۷۶۲۷۶۰۰۱-۰۲۱

پست الکترونیک :pardis@maskanco.ir