تقدیر از کارمند تلاشگر و نمونه شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس

به پاس زحمات و تلاش‌های کارمند مسئول عباس احمدی در اهتمام و جدیت در امورات محوله، و اهتمام در پیشرفت و توسعه فعالیت‌های شرکت، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس از ایشان تقدیر به عمل آورد.

 

معرفی کارمند نمونه

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، چهارشنبه اول شهریور ماه 1402 رسول قربان نژاد مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در جلسه‌ای با حضور معاونان و مدیران از کارمند تلاشگر و نمونه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، عباس احمدی  در راستای تعهد و کاربرد مهارت‌های لازم کاری، تقویت حضور و انجام امور محوله درمسیر پیشرفت شرکت با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

شایان ذکر است مدیرعامل شرکت در این جلسه اظهار داشت انتخاب کارمند نمونه در شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در راستای ایجاد انگیزه بین کارکنان از برنامه‌هایی است که به صورت مستمر در هر ماه معرفی و تقدیر  از ایشان به عمل خواهد آمد.


متن لوح تقدیم شده:

بدینوسیله به پاس قدردانی از شما کارمند مسوول و وظیفه شناس که با الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری، تقویت حضور و انجام امور محوله درمسیر پیشرفت شرکت اهتمام ویژه می ورزید  و  با دقت

نظر در کم و کیف امور به نحو احسن، در جهت ترقی و  ابقای  اهداف شایسته آن همت گمارده‌اید این لوح  تقدیر با  بهترین آرزوها و به رسم یادبود  پیشکش  حضور  پر لطفتان می‌گردد.

 

 

                        رسول قربان نژاد

                        سرپرست و عضو هیئت مدیره

 

 


 

۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۱۲

اطلاعات تماس

آدرس دفتر مرکزی: استان تهران،شهرستان پردیس، بخش بومهن، شهر جدید پردیس، فاز۳، خیابان معلم، خیابان دهخدا پلاک ۰، طبقه همکف، کد پستی: ۱۶۵۷۱۹۳۳۸۷

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس

تلفن : ۷۶۲۷۶۰۰۱-۰۲۱

پست الکترونیک :pardis@maskanco.ir