دکتر علیزاده از پروژه های ثمسکن در شهر جدید پردیس بازدید کرد

ایستگاه اول ثمسکن، پردیس بود

دکتر علیزاده از پروژه های ثمسکن در شهر جدید پردیس بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس (سهامی عام)، دکتر محسن علیزاده، مدیرعامل ثمسکن در آغازین روز از هفته دولت، جهت رفع موانع و مشکلات پروژه های در حال ساخت شرکت های تابعه، پردیس را به عنوان اولین مقصد انتخاب کرد و از پروژه های درحال ساخت آن به صورت حضوری بازدید کرد.

 ax29

 

شهر جدید پردیس، مرکز شهرستان پردیس در ۱۷ کیلومتری شمال‌شرق شهر تهران در محور آزادراه پردیس-تهران قرار دارد. این شهر از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به منطقه جاجرود و از شرق به بومهن محدود می‌شود. جمعیت این شهر براساس سرشماری های جدید بیش از ۴۰۰ هزار نفر تخمین زده شده است که همه آنها نیازمند مسکن و فضا‌های فرهنگی و خدماتی هستند و باید با بهترین کیفیت در اختیار آنها قرار داده شود. شهر پردیس دارای ۱۲ فاز می‌باشد که فاز ۱و ۲ آن جز قدیمی‌ترین فازهای این شهر هستند. در دولت نهم طرح مسکن مهر در شهر پردیس آغاز شد که اولین پروژه آن در فاز ۳ به نام شهرک پردیسان ثبت شد. فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ نیز در حال ساخت مسکن مهر نیز هستند که معروفترین فاز مسکن مهر در این شهر فاز ۸ و ۱۱ می‌باشد که بیشترین جمعیت در بین فاز های مسکن مهر به خود اختصاص داده است.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در تیرماه 1377 با عنوان دفتر نمایندگی شرکت در شهر جدید پردیس تاسیس و در اسفند ماه 1381 به شعبه ارتقاء یافت. در سال 1385 با تحت پوشش قرار دادن استان سمنان و شهر جدید پردیس، فعالیت خود را به طور مستقل با نام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس آغاز کرد. شرایط این شرکت با توجه به اجرای پروژه‌های خاص (آماده سازی زمین 185 هکتاری، احداث آزاد راه، پل و خط انتقال آب) از دیگر شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن متمایز است. این شرکت احداث بیش از 13000 واحد مسکونی با زیر بنای بیش از یک میلیون و دویست هزار متر مربع اعم از در دست اجرا و تکمیل شده را در کارنامه خود دارد. علاوه بر این، چند پروژه با کاربری‌های دیگر (ساختمان سرپرستی بانک مسکن، مسجد، مجتمع تجاری و ...) توسط این شرکت ساخته شده است. شرکت در سال 1394 به سهامی عام تبدیل و با نماد «ثپردیس» وارد فرابورس شد.

مدیرعامل ثمسکن در بازدید روز شنبه از «پروژه مجتمع مسکونی باران»، «پروژه مجتمع مسکونی ویلایی سروستان ۲»، «پروژه چند منظوره مرکز محله زاینده رود»، «پروژه بوستان و مجتمع تجاری خدماتی هراز و سپید رود» دیدن کرد.

 ax1

 

 

پروژه مجتمع مسکونی باران پردیس:

مجتمع مسکونی باران 1 در فاز 3 شهر جدید پردیس در زمینی به مساحت 14987 متر مربع واقع شده است. تمامی واحد‌ها این مجتمع دارای پارکینگ و انباری هستند. از دیگر امکانات این مجتمع می‌توان به یک فضای ورودی مناسب جهت تعاملات بین ساکنین و مهمانان و یک سالن برگزاری جلسات اشاره نمود. این مجتمع مسکونی در 7 بلوک 4 تا 9 طبقه با تعداد کل 153 واحد مسکونی، با واحدهایی به مساحت حدود 21/68 و 170 متر مربع می‌باشد.

پروژه باران ۲ اولین مجتمع سبز شهر جدید پردیس شامل ۴۰۰ واحد، فضاهای ورزشی، سالن سینمای اختصاصی، بام سبز و فضاهای دیگر شهری است.

 ax22

 

 

پروژه مجتمع مسکونی ویلایی سروستان ۲ پردیس:

مجتمع ویلایی سروستان 2 از پروژه‌های شاخص در فاز 3 شهر جدید پردیس است که توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در حال احداث می‌باشد. پروژه فوق در زمینی به مساحت 48895 مترمربع در قالب 149 بنای مستقل ویلایی در 5 تیپ مجزا با مساحت‌های متنوع با طرح معماری بسیار زیبا و خاص طراحی شده است که از لحاظ منظر و اقلیم منحصر به فرد بوده و جانمایی قطعات به گونه­ای می­باشد که هر ویلا حداقل در دو جهت دید دارد. باعنایت به اینکه تمامی ویلاها دارای آسانسور با توقف در پارکینگ و تمامی طبقات می‌باشد، سکونت در ویلاها دلچسب­تر می­گردد. همچنین با توجه به وجود آزاد راه تهران ـ پردیس و شریان‌های اصلی شهری در محدوده پروژه، امکان دسترسی آسان از تهران و داخل شهر پردیس از مزیت‌هایی می­باشد که می­تواند در خریداران احساس آرامش و آسایش را ایجاد نموده و به دلیل محصور بودن مجموعه آن را به خانه­ دوم آنها با امنیت بالا تبدیل نماید. بخشی از ویژگی های این پروژه قطعات دوبلکس شامل: حیاط اختصاصی و آسانسور، استفاده از بهترین متریال ساخت و ... است.

 ax23

 

پروژه چند منظوره مرکز محله زاینده رود:

پروژه مرکز محله زاینده‌رود در فاز 5 شهر جدید پردیس واقع گردید است که مقرر شده یک مسجد با مساحت 1303 متر مربع با زیر بنای کل 1980 متر مربع، مجتمع تجاری با مساحت 2208 متر مربع و زیر بنای کل 4392 متر مربع و همچنین یک بوستان به مساحت 8486 متر مربع در این زمین توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس احداث گردد.

 ax24

 پروژه بوستان و مجتمع تجاری خدماتی سپید رود

ax25

 پروژه بوستان و مجتمع تجاری خدماتی هراز

 

پروژه بوستان و مجتمع تجاری خدماتی هراز و سپید رود:

مجتمع‌ های تجاری 32 واحدی هراز و 30 واحدی سپیدرود در فاز ۵ پردیس در جهت پاسخ به نیاز خانوارهای حاضر در این فاز در حال احداث است.

در ادامه این بازدید دکتر علیزاده با حضور در ساختمان مرکزی شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس (سهامی عام) و بازدید از واحدهای ستادی مشغول در این شرکت در جریان کار ایشان قرار گرفت؛ پس از این بازدید و به مناسبت فرارسیدن روز کارمند، با حضور جمعی از کارشناسان، مدیران و معاونین در سالن جلسات ثپردیس، از ایشان بخاطر تلاش های شبانه روزی در جهت تحقق اهداف و چشم انداز های گروه سرمایه گذاری مسکن و حفظ نام و برند این شرکت با سابقه در طول سالیانی که به جهت اعتماد مردم شریف پردیس، با تعریف و تکمیل پروژه های مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی و خدماتی در این شهر جدید بی وقفه تلاش کرده اند تشکر و قدردانی کرد. ایشان همچنین خاطر نشان کردند که ثپردیس، به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه شهرسازی و انبوه سازی حوزه مسکن برای تمام اقشار جامعه باید از به سمت بازتعریف روش ها و استراتژی های خود حرکت کند و با استفاده از روش ها و فناوری های نوین، همچون گذشته، قبل از ابراز نیاز مشتریان، پاسخی درخور آماده کرده باشد و به عنوان یکی از بازوهای مهم شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، پرچم بانک مسکن و این برند را در شهر جدید پردیس بالا نگه دارد.

قربان نژاد، مدیرعامل ثپردیس، که در طول بازدید ها و جلسات با بیان مشکلات و درخواست های کارمندان، دکتر علیزاده را در جریان نیازهای ثپردیس قرار داده بود، با تایید صحبت های مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن خاطر نشان کرد که آینده این برند در دستان سرمایه انسانی است و توجه به این نکته که واژه نیروی انسانی، مدت هاست که از ادبیات سازمانی در کشورهای تراز اول منسوخ شده است، اضافه کرد که نقطه قوت این شرکت، حفظ و حراست از این سرمایه بی نظیر است و خدارا شاکر است که بیشتر کارمندان این شرکت، سابقه چندساله ای را دارند و با ایجاد اشتغال در این شهر جدید و کشف استعدادهای موجود در شهر، توانسته ثپردیس و برند بانک مسکن و گروه سرمایه گذاری مسکن را به عنوان یک برند کارآفرین به عموم مردم بشناساند و ارزش افزوده ای برای شهر و مردم شریف آن ایجاد نماید.

این بازدید با اهدای هدیه ای گرانبها و معنوی (قابی منقش به عکسی از سردار شهید قاس‌م سلیمانی و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیه الله خامنه ای (مد ظله العالی)) از طرف کارمندان شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس به پایان رسید.

ax27

۵ شهریور ۱۴۰۳ ۱۶:۳۸

اطلاعات تماس

آدرس دفتر مرکزی: استان تهران،شهرستان پردیس، بخش بومهن، شهر جدید پردیس، فاز۳، خیابان معلم، خیابان دهخدا پلاک ۰، طبقه همکف، کد پستی: ۱۶۵۷۱۹۳۳۸۷

شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس

تلفن : ۷۶۲۷۶۰۰۱-۰۲۱

پست الکترونیک :pardis@maskanco.ir